14 dagen proefslapen

 

Het matras dat ik heb ontvangen is niet goed of stuk, wat nu ?

Wanneer u het matras ontvangt is het belangrijk dat u het product direct uit de verpakking haalt. Hiermee bedoelen we dus ook dat het plastic om het matras word verwijderd zodat het matras zijn originele vorm kan aannemen. Nu kunt u goed controleren of het matras goed is en in de juiste staat verkeerd.

Als er een probleem is met een matras of het voldoet niet aan uw verwachting, dan dient u dit binnen 5 werkdagen na ontvangst te melden via klantenservice@kinder-matras.nl.

U ontvangt van ons als reactie een instructie om het product te retourneren. Stuur het product nooit zomaar retour zonder ons hiervan via e-mail of anders op de hoogte te hebben gesteld.

kinder-matras.nl zal het product repareren, vervangen of zoeken naar een passende oplossing.

Beantwoord dit niet jouw vraag?

Je kan ons ook e-mailen op
klantenservice@kinder-matras.nl